سایت دانشجویان کامپیوتر
 
...بفرمایید تو
من که دارم میرم چرا هلم میدی؟؟؟
درباره وبلاگ


به یک‏ جایی از زندگی که رسیدی، می فهمی رنج را نباید امتداد داد باید مثل یک چاقو که چیزها را می‏برد و از میانشان می‏گذرد از بعضی آدم‏ها بگذری و برای همیشه تمامشان کنی . . .
آخرین مطالب
نويسندگان
یک شنبه 8 اسفند 1389برچسب:, :: 1:52 ::  نويسنده : علی

سلام سلام دوستان..

وب سایت تخصصی دانشجویان کامپیوتر با مدیریت گروهی از دانشجویان کامپیوتر دانشگاه آزاد خوی شروع به کار کرد....

لطفا حتما اطلاع رسانی کنید و به دوستانتان خبر بدید...... ما منتظریم...

 

تبلیغات

 

 

 



نظرات شما عزیزان:

فرشته
ساعت11:02---17 اسفند 1389
آخ ببخشید 3 سال و خورده ای آخه تازه میری تو 22

فرشته
ساعت11:01---17 اسفند 1389
آره والله خوش ه حالت کاش منم یه همچین آبجی داشتم ولی خودمونیم شیدا خیلی هواتو داره
تموم مناسبتاتو به خاطر داره قدرشو بدون
راستی گفتی 22 یعنی تو 5/4سال از من بزرگتری؟؟؟؟
بابا ایول وقته زنته به شیدا بگم یه زن خوب برات گیر بیاره البته اگه نزنه لهم کنه بگه داداش خودمه به خودم مربوطه کی زنش بدم کی ندم
فعلا هم بای


فرشته
ساعت15:15---16 اسفند 1389
سلام
تولدت مبارک
یه دونه تبریک هم دارم مخصوص مخصوص
از طرف شیدا
من نمیدونستم تولدته
مبارکه حالا به سلامتی چند ساله میشی؟
ای خدا کیک تولد هم تو شکلکا نیست که برات بزارم
بازم بهت تبریک میگم


فرشته
ساعت10:14---14 اسفند 1389
سلام آق مهندس
خوبی؟
بابا من نمیدونم این لوکس بلاگ مرض داره چشه؟
چند روزه رو مخ منم را میره حالا تو دیگه بماند که کارت همه ش شده نت
درست میگم؟
تو آخرشم دستگیرت شد که لوکس چشه؟
اگه فهمیدی به منم بگو باشه
ممنونم


فرشته
ساعت17:28---10 اسفند 1389
هی من اینو یه بار فرستادم اما چرا شده دوتا؟؟؟؟

فرشته
ساعت17:26---10 اسفند 1389
سلام اق مهندس
خوبی؟
خواستم بگم پیامتو به شیدا رسوندم بعدشم اینکه...وللش
میگم علی تو حوصله ت از اینترنت سر نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟


فرشته
ساعت17:26---10 اسفند 1389
سلام اق مهندس
خوبی؟
خواستم بگم پیامتو به شیدا رسوندم بعدشم اینکه...وللش
میگم علی تو حوصله ت از اینترنت سر نرفته؟؟؟؟؟؟؟؟


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 17
بازدید دیروز : 21
بازدید هفته : 57
بازدید ماه : 153
بازدید کل : 51730
تعداد مطالب : 41
تعداد نظرات : 122
تعداد آنلاین : 1


Contact s4lish